Kabel miniu USB pomiędzy aparat cyfrowy HP a PC-ta!!

Witam

Czy ktoś ma pojęcie jak idą żyły w takim kabelku, Na pewno nie ma tam rewelacji ponieważ kosztuje 9-10 PLN. Musi czymś różnić się od zwykłego mini USB ponieważ jak taki podepne do aparat oczekuje na sygnał od drukarki.

Pozdrawiam Sławek

Reply to
slawek

nie wiem, jak w twoim. W moim są to normalne kable USB-mini USB. Mam Olympusa C5050 i HP215.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

O w morde, ale chamstwo ze strony HP... Zmuszaja do korzystania z firmowych kabelkow.

W moim Canonie wszystko dziala, niezaleznie od tego czy uzywam oryginalnego kabla czy kupionego w sklepiku komputerowym.

TP.

Reply to
Tomasz Piasecki