Butelkę dobrego koniaku lub whiski ...

...wyslę kurierem osobie , która pomoże rozszyfrować kto wysyła mi po 120 maili z załącznikami . Warunek : jeżeli wysyła ktoś z Polski . Prawie wszystkie podszywają sie pod Microsoft i proponują upgrade systemu . Zbyszek

Reply to
Zbyszek S.

Użytkownik "Zbyszek S." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bki41q$mlq$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Ja mam to samo ;(((

Reply to
Waldus

Chyba zaoszczędzisz... już na kilku grupach ostrzeżenia. ZTCW wirus sam się rozsyła wyszukując adresy z zainfekowanego kompa...

Do mnie jeszcze (puk,puk) nie dotarł.

Dino

Reply to
Dino

Ja to mialem wczoraj, dzisiaj jakies niedobitki 8, natomiast wczoraj to kolo

50.
Reply to
Momok

dokladnie to samo.. ale tylko z jednego konta, cale szczescie maja tu dobry skaner:)

Reply to
Greg

A moze probowales upgradeowac swego XP-ka ?

Reply to
Marian

tesz dostałem al tylko 12, i wszytskie były niby od microsoftu (chyba ktoś zapomniał że micosoft ma wszytkich swoich klientów w d...e, i nic im nie wysyła)

Reply to
Przemek Kuchta

snipped-for-privacy@mm.html

A wysyla sie toto z najroznieszych miejsc - od kazdego kto jest zainfekowany a ma gdzies Twoj adres (nawet jesli nie w ksiazce adresowej) mozesz dostac kopie. Lub kilka...

Jesli zerkniesz w naglowki maila to ktores z pol "Received from:" bedzie prawdziwe, reszta to falszywki.

Nie przejmuj sie, ja co pol dnia kasuje ze spamkonta (tego, ktorego uzywam w usenecie) 45 sztuk, bo tyle akurat sie tam miesci. Na konto "prywatne" nie dostalem ani jednego. :)

Pzdr, Tomek Koprowski

Reply to
Tomek Koprowski

W artykule <bki41q$mlq$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl> Zbyszek S. napisał(a):

Ehhh.. No to witam w klubie. Ostatnio jest lekki nawal tego smiecia. Jak chcesz sie dowiedziec kto to poprzegladaj naglowki. Malo Ci to da w sumie bo ten smiec przychodzi z reguly s Rosji i Ukrainy :((

Reply to
Gutowski Piotr

On Sat, 20 Sep 2003 19:16:56 +0000 (UTC), "Jacek R. Radzikowski" snipped-for-privacy@piranet.org wrote: [.....]

Dlaczego? Ja chciałem zrobić sobie upgrade Linuksa ale jakoś nie chciało mi to działać. ;-) Spróbuj, może zadziała pod Solarisem. ;-)

Regards, /J.D.

Reply to
Jan Dubiec

A prosze cie bardzo:

tylko uprzedzam - abonent pa189.katowice.sdi.tpnet.pl to ofiara wirusa, a jadamczyk moze z tym nie miec nic wspolnego.

Za pozno prosisz - kilka innych polskich wykasowalem, reszta pochodzi z calego swiata. Kolejny wirus atakuje, polecam MKS.

Taak... Taki upgrade systemu rozwiaze wszystkie problemy z wirusami:) Ja dokonalem go juz dosc dawno temu i z rozbawieniem przygladam sie jak reszta swiata nie nadaza tluc coraz to nowych robakow :)

pzdr. j.

Reply to
Jacek R. Radzikowski

Użytkownik "Zbyszek S." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bki41q$mlq$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Ja chce !!!! DAWAJ

Wysyła:

SP9LWH

no tak, to widze ze nie tylk ja jestem pokrzywdzony... Chociac jakby ten jeden z drugim palant wiedzial, ze u mnie to nie pojdzie nawet jak bym chcial (macintosh), to moze by sobie darowal...

Reply to
Sundayman

Użytkownik "Zbyszek S." snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:bki41q$mlq$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Ja mam codziennie 80 bo tyle wchodzi na konto. Mam antyvirenkit 12 pro i po kazdym wejsciu do internetu skanuje caly komp. I jakbym zlapal tego gnojka co to rozsyla to zaden chirurg nie poskladalby go do kupy.Przez te idiotyzmy znajomi nie moga nic do mnie przeslac bo skrzynka nonstop zajeta. Pzdr

Reply to
henry1

Użytkownik "henry1" snipped-for-privacy@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:bkk9vj$kf3$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Ja rowniez otrzymuje nie mniej i skutecznie zaklejają skrzynkę. Ja mam Nortona AV. A admini serwerów na to niiiiiiiiiic.

Pozdr. c snipped-for-privacy@wp.pl

Reply to
capitan

Użytkownik "henry1" snipped-for-privacy@xl.wp.pl> napisał w wiadomości news:bkk9vj$kf3$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Pozwól się uruchomić SWENowi na swoim kompie. Sam staniesz się źródłem na cały świat, a nikt się nie dowie, że to ty :-(

Reply to
SP9LWH

To nowy wirus, "I-Worm Swen". Tu masz opis:

Większość programów a/v powinna go już wykrywać i usuwać z maili.

Reply to
Adam Dybkowski

Ja sobie poradziłem z tym tak: OE od razu kasuje z serwera wszystkie maile, kiedy pole od zawiera słowo Microsoft, a poza tym nastawilem antywqira, ze bez pytania kasuje zalaczniki z wirusem

Mam nadzieje, ze niedlugo robaka wybija ludzie i spamowanie sie skonczy - czy to realne?

Reply to
Marcin Osiniak

Do mnie takie cudo jeszcze nie przywędrowało, na razie do przychodzi do znudzenia dużo listów z updatem do M$ i ze zwrotem innych e-maili, a wszystkie zawieraja tego samego wirusa.

Reply to
Marcin Osiniak