Budzik skuteczny na 100% - potrzebny pomysl

Witam grupowiczow! Czy ktos moglby podsunac mi pomysl? Chodzi o to, ze jestem strasznym spiochem. Odkrylem, ze jesli wstane natychmiast po przebudzeniu, potrafie dojsc do siebie. Jesli natomiast po uslyszeniu budzika poloze sie chocby na 5 minut, konczy sie na godzinie albo wiecej. Potrzebny jest system na budzik, który mozna wylaczyc dopiero po obudzeniu (jakies trudne, uciazliwe, czy wrecz nieprzyjemne zadanie). Proste rozwiazania w stylu koniecznosci otwarcia okna nie sprawdzaja sie (w lecie spie przy otwartym), wydaje mi sie, ze przydalaby sie jakas elektronika zmuszajaca czlowieka do wystania pol minuty na nogach, zanim uda sie wylaczyc budzik, ale co by tu zrobic? Pozdrawiam, Maciek

Reply to
ohaleck

Użytkownik CosteC napisał:

Eeee... potencjalny śpioch zaraz wymyśli jakiś system sznureczków i bloczków coby przytrzymać ten przycisk bez wstawania z łóżka :-))))

Możeby tak wyłącznik budzika w postaci dwucyfrowego kodu generowanego losowo... sprawdzenie wszystkich 100 kombinacji zajmie chwilę czasu :-) Oczywiście całość powinna być pancerna i przyśrubowana do podłogi aby wyeliminować możliwość wyrzucenia rzeczonego budzika przez okno :-)))

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

CosteC napisał(a): [ciach]

Najlepiej przed domem;) Wiem, sadysta ze mnie:)

Reply to
Marcin Gala

snipped-for-privacy@poczta.onet.pl napisał(a):

nic tak nie zadziała jak... zimny prysznic żeby nie było "ntg" polecam jakiś elektronicznie sterowany spryskiwacz... (np. samochodowy... :-)

Piotr

Reply to
ZeN

mloda, ladna, chetna dziewczyna (jak sie znudzi zmien na inna), najlepiej taka ktora wczesnie wstaje i cie lagodnie wybudzi...

Reply to
PAndy

snipped-for-privacy@poczta.onet.pl napisał(a):

Nie wyłączaj go w ogóle, żona Cie dobudzi... dotkliwie :D A na poważnie ja bym zrobił np. proste zadanie matematyczne. Losowe cyferki na wyświetlaczu i je wszystkie wymnożyć. Źle wpisany wynik = zabawa od początku + np. jakiś bonus w postaci sygnału dobudzającego. Można by zmieniać poziom trudności, jak byś się nauczył za dobrze mnożyć ;)

Pozdrawiam

Reply to
SRB
Reply to
Andrzej Kmicic

Czujnik, metanu w kiblu. Po wlaczeniu musisz postawic kloca inaczej sie nie wylaczy :D a to juz wymaga skupienia.

Pozdrowka.

Reply to
Kmail
28 Feb 2006 03:01:49 -0800 jednostka biologiczna o nazwie snipped-for-privacy@poczta.onet.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

Moje problemy tego typu skończyły się od kiedy mam radio Grundig Yacht Boy 80. Budzi do skutku (nie przestaje dzwonić po pewnym czasie), a piska bardzo przenikliwie i nawet mnie (a mam bardzo ciężki sen) jest w stanie obudzić. Piska tak z 20 s wna różne sposoby, potem jest chwila ciszy (przysypia się wtedy ;-) ) i na początku następnej mnuty znowu piszczy ... :-) Nie zdarzyło się żebym przespał budzenie nim.

A pomysł mniej więcej taki jak tu wymieniony już kiedyś dawałem, tylko że proponowałem nie mnożenie cyfr a np. ich odjecie od 9 (czyli 9->0,

0->9, 8->1 itd.) i podanie w odwrotnej kolejności. Podanie błędnego wyniku - wylosowanie nowej kombinacji :-) Dla wyjątkowo zaspanych mogą być cyfry heksaldecymalne z których każdą XORujemy w głowie przez 0xF (lub w trudniejszej wersji przez cyfry drugiej liczby podanej na wyświetlaczu). Czyli np.: +-----------+ | 12F0A7C3 | | XOR | | 9FE417BD | | ?_ | +-----------+

Jeżeli podamy poprawną opowiedź, tzn. 8D14B07E, budzik przestaje dzwonić. Jeżeli nie to oczywiście są losowane nowe liczby ... ;-)

Reply to
BLE_Maciek

Wysokie napiecie uruchamiane minute po budziku :-)

Tue, 28 Feb 2006 13:00:09 +0100, na pl.misc.elektronika, PAndy napisał(a):

No i co z tego, że się obudzisz jak i tak zostaniesz w łóżku :-)

Reply to
Jurek Szczesiul

Tue, 28 Feb 2006 18:29:59 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Pawel" snipped-for-privacy@neostrada.pl wyslala do portu 119 jednego z serwerow news nastepujace dane:

W Usiech podobno mają. Kiedyś ktoś pytał nawet tu na grupie o takie urządzenie. Oczywiście można sklecić, ale komu by się chciało ...

Reply to
BLE_Maciek
<ciach>

moze elektrowstrzasy?????