Budzik skuteczny na 100% - potrzebny pomysl

Uzytkownik snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news: snipped-for-privacy@j33g2000cwa.googlegroups.com... Witam grupowiczow! (ciach)

Bardzo glosny budzik schowany do wersalki/tapczanu na ktorym spisz. Po wstaniu, otwarciu i wylaczeniu bedziesz przebudzony

MaW

Reply to
Mariusz Wolek

No niezle, spodziewalem sie troche awantury o NTG, ale widze ze pomyslow masa. Tesh kiedys myslalem o rozwiazywaniu problemow matematycznych i elektrowstrzasach :) Teraz wydaje mi sie, ze budzik schowany w tapczanie z opoznieniem 30s (trzeba przytrzymac przycisk) + czasomierz wlaczajacy swiatlo w zimie (mam halogen przy lozku, swieci mi prosto w oczy :) moze wystarczyc. Ale gdybyscie jeszcze mieli pomysly to chetnie poczytam :) M.

Reply to
ohaleck

Jesli chodzi o budzik z przenikliwym dzwiekiem to polecam zrobiony na ukladzie MC1206. Mam taki od kilkunastu lat i sobie chwale - jest niezawodny. Jedyny warunek to to, aby stal daleko od lozka.

Jacek M.

Reply to
Jacek M.

Koncept-budzik z odlatujacym piszczkiem:

Budzik chowajacy sie po katach:

Lukasz Spychalski

Jacek M. napisał(a):

To prawda - przy tym budziku nie da się spać :) Swego czasu zgrałem to sobie na mp3 - jak chce ktoś niewtajemniczony posłuchać to mogę podesłać.

Reply to
Darek R.

Lukasz Spychalski napisał(a):

Ludzie mają pomysły :) Niedługo zrobią budzik budzący kopniakiem z półobrotu ;)

Pozdrawiam

Reply to
SRB

Moze byc. Ma ktos jedna na zbyciu?

Reply to
ohaleck

mam. Możesz moją przyszłą ex-małżonkę wziąć.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Ja bym zapewne dal rade :-)

może nie od razu pastuch ale metalowy "guzior" od wyłącznika alarmu, co by się przez *pacjenta* odpowiedni kondzioł rozładował :-) Myślę że jeden impuls postawi każdego śpiocha na baczność.

Postroofki :-)

Reply to
DaNsOuNd