bootowanie at91rm9200 z SD Card

hej Czy ktos z Was spotkal sie z dzialajacym rozwiazaniem bootowania z karty SD Chodzi mi o taka modyfikacje bootloadera 2 poziomu, zeby zamiast z dataflash ladowal program z SD i dalej sobie do niego skakal. nie za abrdzo chce mi sie pisac to od podstaw, szczegolnie ze pewnie ktos juz to zrobil, tylko ja nie moge znalezc. slyszalem o takim czyms jak bootsd, ale google nie zwraca nic konkretnego. Pozdrawiam

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

nie musi sie w 8kB miescic, moze siedziec w data Flash i byc ladowane przez bootloader 2 poziomu. Wtedy by funkcjonowalo jako bootloader 3 poziomu :) z powodu smiesznej ceny kart SD i uniwersalnosci takiego rozwiazania, jest to dla mnie kuszaca alternatywa

Reply to
Greg(G.Kasprowicz

Czesc,

Takie rozwiązanie było zrobione dla któregoś LPC tylko, że tam była obsługa karty jako MMC (po SPI) i to dla uCLinux. Zasada jednak byłaby podobna, wczytanie obrazu z karty do RAM-u przy uzyciu FAT i skok do odpowiedniego adresu w pamięci. Być może to pomoże, myślę, że warto się temu przyjrzeć:

przy okazji to fajna stronka
pozdrawiam, McGregor

Reply to
McGregor