Biblioteki Xilinx/Altium

Jak do tej pory bazowałem w swoich projektach na Spartan-6. Niestety, tej serii nigdzie nie ma i już nie będzie :-( W zasadzie niczego już nie ma, nawet FET'y które stosowałem mają lead time 78 tygodni. W koncercie życzeń zapowiadają "niebawem" dostępność Artix/Kintex/Zynq. No i na te rodziny przeprojektowuję coś co działa, ale nie ma już na czym...

Tworzenie bibliotek symboli(sch), to KUPA NUDNEJ roboty.

Czy ktoś z Was posiada biblioteki(sch) dla Artix/Kintex/Zynq i podzieli się z bliźnim? Jeszcze trochę i źródłem utrzymania będzie dla nas zbieranie chrustu ...

Z góry serdeczne dzięki !!

Reply to
Stachu Chebel

W dniu 2022-07-08 o 12:27, Stachu Chebel pisze:

Właśnie, kiedyś już Ci podesłałem jakiś element biblioteczny SCH z Altium. Chyba to też jakiś FPGA był. Ciekaw jestem czy się przydał?

MiSter

Reply to
MiSter