Biblioteki Eagle - gdzie są diody Zenera?

Witam,

Albo niedowidzę albo w standardowych bibliotekach Eagle nie ma diod Zenera w obudowie minimelf. Mam na myśli serię BZV55*. Owszem mogę sobie dorysować takową lecz jakoś nie chce mi się wierzyć, że nie ma potrzeb używania zenerek przez elektroników i w związku z tym nie było też potrzeby stworzenia biblioteki do nich.

Reply to
Marek S