Bezprzewodowa ładowarka

Witam, Czy moglbym prosic o wyjasnienie na jakies zasadzie taka ladowarka moze dzialac?

"Choć nie wiadomo, jaką technologię producent zastosował w urządzeniu WildCharger, firma podkreśla, że nie wykorzystuje żadnej formy promieniowania elektromagnetycznego."

- :O dziwne jak to moze dzialac bez promieniowania elektromagnetycznego?

Pozdrawiam, Rafal

Reply to
Rafal M

:-o Może to kwestia niefortunnego tłumaczenia albo Nobel murowany za nowy sposób przesyłu energii.

Proste telepatycznie ;-)

Pozdrawiam A..m

Obstawiam nanotechnologie;D hit ostatnich lat ;) az dziw ze nie ma tego jeszcze na alegro;) pozdrawiam michal

Rafal M napisał(a):

na takiej samej jak myszki bezprzewodowe bez bateryjki? zobacz w komentarze do tego newsa:

"Moja szczoteczka do zębów Brown też się tak ładuje

ustawiam ja na "czpieniu" ładowarki, ładowanie bezprzewodowe. Po prostu

2 zwoje transformatora tylko w 2 różnych - oddzielnych częściach. Nic rewelacyjnego ..."
Reply to
Psychik

Użytkownik "Rafal M"

Jak działa tego nie wiem, ale sami na swojej stronie napisali "żadnych pól EM". Punkt 13.

że pole jest ale nie wychodzi poza urządzenie?

Robert

Reply to
Robert Wańkowski

Pewnie indukcyjne, ale woleli podkreslic ze "nie promieniuje" :-)

Niby mogliby uzyc dzwiekow/wibracji..

Hm, z faq

  1. I’m worried. Doesn’t wire free charging involve dangerous fields that radiate into my body? Do I run a health risk by using this?

No. The WildCharge technology does not use electromagnetic fields. There are no safety issues as there are with other competing wire-free technologies. There is no risk to interference with pacemakers or the like because it does not use any type of radiative field. It is completely safe!

  1. Is the pad safe to my data? Yes. Because the pad does not use any electro magnetic or other kinds of radiation, it will not interfere with your hard drive, credit cards or floppy drives.

Hm, cos mi tu lekko smierdzi :-)

ci to sie przyznaja ze to indukcyjnie .. i tez niegrozne dla nosnikow magnetycznych