Behringer V-tone - jak to rozebrać?

Sąsiad mi głowę zawraca, bo mu się skopcił. Wygląda na to, że cała metalowa puszka z bebechami trzyma się na dwóch potężnych wkrętach wkręconych od góry i ukrytych pod zaślepkami uchwytu do noszenia. Można zobaczyć jak to wygląda tutaj:

te zaślepki nie chcą zdradzić jak można je zdjąć bez uszkodzenia.

Reply to
Mirek

W dniu 29.01.2019 o 21:25, Mirek pisze:

A te narożniki próbowałeś zdjęć? Może tam? Kiedyś coś takiego wyciągałem, ale nie przypomnę sobie teraz.

Reply to
Cezary Grądys

Narożniki odkręciłem. One się trzymają tylko dechy (MDF czy coś) i nic nie wnoszą do tematu.

Reply to
Mirek

O ile pamiętam (wzmacniacz innego typu) to ta metalowa obudowa wyciąga się do tyłu. A tylną ścianke daje rade zdjęć? Tam chyba otwór jest, coś widać?

Reply to
Cezary Grądys

Zagadka rozwiązana. Te zaślepki przy uchwycie trzeba podważyć i sciągnąć. Pod plastikiem jest metal dokładnie takiego samego kształtu, tylko u góry jest wgłębienie na wkręt. Podważać trzeba bardzo płytko, bo jak się głębiej wsadzi śrubokręt to ciągnie się za metal, a metal jest trzymany przez wkręt, więc poddać się nie ma prawa. W sumie jak sie już zobaczy jak to wygląda to sprawa wydaje się oczywista.

Reply to
Mirek