Jak rozebrać kamerę Panasonic NV-GS15

Nadłamała mi się taśma od lcd, trzeba ją wymienić. Dziady z Panasonica wołają 85zł za kabelek (jakoś to przeżyję) i 199zł za jego wymianę. Chyba im psycha przysiadła.

Odkręciłem już wszystkie śrubki, i za cholerę żaden fragment obudowy nie chce zejść. Ktoś wie gdzie można szukać odpowiedzi na pytanie jak to coś rozebrać? A może gdzieś będą fotki rozbebeszonej.

Pozdrawiam

Reply to
Norton

_________________________

pytaj na priv, zrob fotki od strony kasetki, od strony dolnej, obiektywu i baterii,

Krzysiek AlfaVideo alfa32 tutaj zwierze z zoo wp kropka pl

Reply to
AlfaVideo

Norton napisał(a):

Juz z VAT-em?

;P

Reply to
A. Grodecki

wymiana jest droga bo wiedzą jak rozebrać kamerę

198zł kosztuje rozłożenie kamery i złożenie (za to że wiedzą jak) 1 zł - wymiana tasiemki Razem wychodzi 199zł

:-)

Leszek

Reply to
Leszek

Użytkownik "Leszek" snipped-for-privacy@spam.pl napisał w wiadomości news:flveji$q20$ snipped-for-privacy@nemesis.news.tpi.pl...

Wiedzą albo nie wiedzą. Przy obecnej polityce kadrowej tzw. renomowanych firm masz szansę (dużo, dużo większą niż Ci się wydaje), że serwisant będzie taką kamerę rozbierał pierwszy raz w życiu.

entrop3r

Reply to
entroper

Norton pisze:

Żona mi podpowiada, żebyś ją przysłał moim dzieciom :-)

Reply to
AW

Proszę na priv. podeślę rysunek tej kamery. Może będzie przydatny. piotrek snipped-for-privacy@gazeta.pl Użytkownik "AW" <spam snipped-for-privacy@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:fm092l$123$ snipped-for-privacy@news.onet.pl...

Reply to
Piotrek