Azoru, twuj prezes zakazał mi z tobom pisać

Projekt zmian w ustawie o ochronie zwierząt autorstwa PiS zakłada zakaz hodowli zwierząt na futra,

*_wykorzystywania_ _zwierząt_ _w_ _celach_ _rozrywkowych_ _i_ _widowiskowych_*

oraz ubój rytualny tylko na potrzeby krajowych związków wyznaniowych. Sejm uchwalił nowelę głosami 356 posłów. 75 było przeciw, a 18 wstrzymało się od głosu.

:(

Reply to
LordBluzg®

W dniu 2020-09-18 o 17:58, LordBluzg® pisze: Sorry, to nie miało iść tutaj :)

Reply to
LordBluzg®

Użytkownik "LordBluzg®" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5f64da24$0$512$ snipped-for-privacy@news.neostrada.pl...

Jesli chciales przekazac, ze teraz trzeba wymyslec jakies roboty cyrkowe ... to dobra grupa :-P

użytkownik J.F. napisał:

Mnie zaciekawił ten ubój który kiedyś był dozwolony, później został zakazany. Najbardziej mnie ciekawi jak głosowała lewica troszcząca się o futrzaki? Czy teraz była za ubojem, czy przeciw?

Reply to
alojzy.nieborak

piątek, 18 września 2020 o 18:58:02 UTC+2 snipped-for-privacy@gmail.com napisał(a):

Jak jesteś taki ciekawy to sprawdź. Listy z glosowania są w necie.

Reply to
Zenek Kapelinder