[AVRGCC] enum problem...

Paweł Kurzawa wrote: ...

A próbowałeś -fshort-enums ?

BTW> W przeciwieństwie do C++ w C nie ma większego zysku z użycia typu bazowanego na enum. IMHO jedyny *istotny* zysk (w niektórych przypadkach) daje użycie "enum-ów" zamiast #define.

Pozdrawiam,

Reply to
Artur Lipowski

Mi działa.

Nie musisz sam wyliczać wartości, co jest bardzo miłą cechą. nb. ciekawe dlaczego kompilator mi nie krzyczy jak przypisze do zmiennej enum int'a...

Reply to
Paweł Sklarow

Paweł Sklarow wrote: ...

Taki urok C(99). Właśnie dlatego między innymi napisałem, że w C nie ma, aż takiego zysku w porównaniu do C++.

Pozdrawiam,

Reply to
Artur Lipowski