attiny2313 z wewnętrznym osc. 128kHz, brak komunikacji

Witam !

Po ustawieniu fusebitów (przy użyciu avr-osp ii v.547) tak aby ustalić wewn. oscylator 128kHz nie mam komunikacji z mcu :/ O cooo choziii ?

Reply to
TOmek

Użytkownik TOmek napisał:

Pewnikiem procek nie nadąża reagować na sygnał SCK z programatora. Zmniejsz prędkość programowania

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk

Użytkownik "Grzegorz Kurczyk" snipped-for-privacy@control.slupsk.pl> napisał w wiadomości news:foffku$qum$ snipped-for-privacy@atlantis.news.tpi.pl...

Hmm... mam programator zgodny z AVR910 na USB. Przy zmianie prędkości na niższe układ nie odpowiada. Przetestowałem na innym MCU, do którego przy prędkości 115200kbps mogę się dostać a przy także niższych nie. Dopiero teraz to zauważyłem, bo nigdy nie miałem potrzeby programowania na niższych prędkościach. Zmieniałem także ustawienia prędkości virtualnego portu com i bez pozytywnych rezultatów so far :/ Czyżby firmware mojego programatora był napisany pod jedną prędkość pracy tj

115kbps??? Mam jeż JTAGa, ale nie dostanę się do attiny2313 (DebugWire) :/ Chyba małe 2313 wyląduje w koszu :/
Reply to
TOmek

Użytkownik TOmek napisał:

Ale tu problemem nie jest prędkość z jaką komputer PC "gada" z programatorem, tylko prędkość z jaką programator wrzuca dane do AVR-a (częstotliwość sygnału zegarowego na linii SCK). Nie znam tego programatora jaki posiadasz, ale popatrz czy nie ma możliwości zmiany prędkości programowania. Ewentualnie skleć z kilku oporników prosty programator podpinany pod LPT i za pomocą PonyProga przestaw fusebity w procku.

Pozdrawiam Grzegorz

Reply to
Grzegorz Kurczyk