Alarm Legend

Czesc, Potrzebuje kupic pilot do alarmu Legend, no coz stary się zniczszył. Gość w zakładzie powiedział mi, że kupić tych pilotó już się nie da. Mam nadzieje, że nie ma racji. Pomoże ktoś ?

Reply to
Jancio

Jancio napisał(a):

Poniekąd miał rację. Musisz pytać u dystrybutora tych alarmów. Ze 2 lata temu można było kupić jakiś odpowiednik, nie wiem czy nie przypadkiem prod. Proxima. Teraz może być faktycznie ciężko, chyba że kupisz od kogoś używki i sobie wprogramujesz.

psb

Reply to
psb

Jancio pisze:

Jeśli zniszczyła się tylko obudowa, wystarczy ją tylko dokupić i wymienić.

Reply to
EM

No ale sęk w tym, że zniszczyła się nie obudowa, tylko środek, obudowa właściwie jest OK.

Reply to
Jancio