adapter DIP40 ->PLCC44

Sjzwojtek napisal(a):

No nie przeginajmy juz.... Narysowanie tego to babal.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Sjzwojtek napisal(a):

No nie przeginajmy juz.... Narysowanie tego to banal.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Sjzwojtek napisal(a):

Bierzesz datasheet do procesora, rysujesz schemat na podstawie pinologii, z tego plytke i po zawoadach. O co sie burzysz? Jesli jestes intelektualnie w stanie napisac program, to ten schemat nie powinien sprawic Ci trudnosci. Albowiem to jest drobny ulamek trudnosci programu.

Napisz moze jeszcze po co ci ta przejsciowka, bo moze sie okazac, ze jest ci niepotrzebna.

Aha, takie adaptery mozna kupic. Ja na przyklad taki mam. Kosztowal pare stow.

Reply to
Marcin E. Hamerla

informacji tak. Ale wyobraź sobie, że coniektórzy biorą nawet za informację pieniądze, a ta jest tutaj za darmo. Takie adaptery możesz gotowe kupić, więc się nie burz. A narysowanie czegoś takiego jest naprawdę nietrudne.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

Sjzwojtek napisal(a):

Z tym bedzie znacznie wiekszy problem. Kup uP w PLCC. Zreszta nawet jesli bys mial robic przejscie w druga strone, to kupno uP w odpowiedniej obudowie ma znacznie wiekszy sens. Szczegolnie jesli na plytce jest na przyklad rezonator kwarcowy / ceramiczny.

Reply to
Marcin E. Hamerla

Procek to nie deska co przypilujesz i dopasujesz Jak zdrobisz ta przejscoiwke to ma sz duze szanse ze to bedzie nie chodzic albo nie chcidz prawidlowo. Szczgolnie kwarc powinien byc bardzo blisko procka. Jak kupisz profesjonalnie zrobiony adapter to moze jeszcz masz jakies szanse.

Reply to
Grze..Szy...

Znam tylko jedna firme ktora to robi na sprzedaz To chyba sie nazywa Emulation Technology Ale sa okropnie drodzy tak blizej 200$ us

Reply to
Grze..Szy...

nie wiem, czy wszystkie porty ci są potrzebne, bo ten procek w obudowie DIL ma 4 linie mniej (ma obudowę DIL40, nie 44). Jak potrzebujesz procków w obudowie PLCC, to są do kupienia w sklepie Segor w Belinie. Biorąc pod uwagę cenę adapterów, wycieczka do Berlina może być tańsza.

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok

A musi byc AT90s czy moze byc nowsza wersja tego czyli ATMEGA??

Ja dostałem ATMEGA8515 od reki u piekarza na wolumenie i sa tez w seguro

. Sadze ze szybciej cos jednak znajdziesz (szczegolnie jezeli ma to byc pojedyncza sztuka) w sklepie, niz zrobisz przejsciowke.

Reply to
Grzegorz Mentrak

możliwe. Ja używam ATMEGA8 i tam brak 4 linii w obudowie DIL28

no jest. U nas niecałe EUR, czyli w Polsce będzie jakieś 4zł różnicy. Opłaca babrać się z adapterem?

Waldek

Reply to
Waldemar Krzok