wskaznik transferu

Witam, Poszukuje schematu do wskaznika transferu (download i upload karty sieciowej) na diodach LED lub na wyswietlaczu cieklokrystalicznym. Chcialbym taki modul zamontowac sobie w kieszeni nad lub pod cdromem. Najchetniej kupilbym zestaw do samodzielnego montazu ale w zupelnosci wystarczy mi sam schemat. Moze ktos wie gdzie czegos takiego szukac bo gugle nic nie znalazly, albo slabo szukalem.

Reply to
Grumens

No nie lepiej, bo chcialbym widziec transfer przy wylaczonym monitorze, np. w nocy.

Reply to
Grumens

On Behalf Of Grumens

Skoro jesteś taki wymagający ... Właśnie zabieram się (powoli) za taki projekt dla pewnej dużej firmy. _ZALICZKA_ kończy się pięcioma zerami i dyskutujemy co za cyfra będzie na początku. Dla osoby prywatnej mogę zejść z ceną i postawić na pierwszym miejscu cyfrę 3. Jesteś zainteresowany?

pzdr Artur PS Urządzenie z pewnych wzgledów nie może być pecetem, więc Tobie chodzi właśnie o TO urządzenie.

Reply to
ziel

nie jestem wymagajacy, poprostu nie zdawalem sobie sprawy, ze to az tak skomplikowana sprawa.

nie, dziekuje.

Zdaje sie, ze kiedys widzialem calkiem nieskomplikowany schemat czegos takiego i koszt nie przekraczal 150zl, ale moze sie myle.

Reply to
Grumens

On Behalf Of Grumens

samo przesyłanie jest "względnie" proste. Problemy rodzą się przy statystyce. Bo zależnie od tego czego się oczekuje to karta sieciowa tej samej chwili może być obciążona w 10% lub w 90%. Potrzebna jest analiza "jakosci" przesyłanych danych. Przykład. IP żąda danych z jakiegoś innego IP. W tym czasie jest atakowany przez boota i przez DMZ "odrzucany" Pytanie. jakie jest faktyczne obciążenie karty, a jaki jest faktyczny transfer danych, a jaki faktyczny transfer użytecznych danych. Odpowiem za siebie. Na dzień dzisiejszy nie wiem. Bo linnia może być obciążona w 99% a komputer faktycznie tylko w 1%. Niestety urządzenie musi śledzić kto, do kogo i od kogo.

pzdr Artur

Reply to
ziel

No, jesli chcesz to zrobic porzadnie i za 6 cyfr ... no, to jest mniej wiecej odpowiednie zestawienie, ale jak ktos chce tanio transfer ocenic, to: a) programik na komputer napisac, ktory wysteruje zewnetrzny wyswietlacz.

b) jesli to ethernet .. wykryc przebieg niosacy dane [5..10 MHz w starym systemie] i podsumowac dlugosci, potraktowac jako PWM i usrednic itp.

Onlineeye Pro @

Mario