74hct541wm a napięcie zasilania

Może ktoś polecić układ identyczny z 74hct541wm

(7 bramek z wyjściami 3 stanowymi) ale działający z napięciem 3.3V. Nie musi być koniecznie identyczny pod względem wyprowadzeń.

Reply to
Kurciok
< (7 bramek z wyjściami 3 stanowymi)

Oczwiście 8, a nie 7 :)

Reply to
Kurciok

Może seria LVC, LVX?

Pozdrawiam

Ok dzięki o to chodziło. Mam jeszcze jedno pytanie. Mam pamięć SRAM która jest zasilana napięciem 3.3V (+/- 10%) i chce z jej portów wysterować wyświetlacz który jest zasilany napięciem 2.5V (czy mogę podłączyć to razem?). Wyświetlacz ma same wejścia (czy jeśli logika wyśiwetlacza jest zasilana napięciem 2.5V to nie popali się coś jak na jego wejścia podam

3.3V?). Narazie myśle o daniu diod BAS16 pomiędzy portami ale musiało by ich być 19 (ponieważ tyle ma magistrala od pamięci do wyświetlacza). Czy to dobry pomysł? Wyświetlacz to
Kurciok