Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk42
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Handsfree maken
Kan ik de autorado (via de ingang tulip pluggen) gebruiken als versterker van mijn GSM( aangesloten op de koptelefoon uitgang). Asl ik een spraakherkennende gsm heb dan krijg ik toch een handsfree...
1
1

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk41
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Radioshack Science Fair 200 in 1 knutseldoos
Dag, Wil hier iemand tegen vergoeding de handleiding RadioShack Science Fair 200 in 1, #28-249, scannen en mailen? Kan dat ding nergens vinden, niet op zolder en ook niet met Google. Groeten, Dirk
4
4

Sensor uit Chronotherm III of IV uit kastje halen en extern plaatsen
Hoi, Is er iemand die weet wat voor soort sensor er in een Chronotherm III dan wel IV zit? Hiermee bedoel ik voornamelijk of het een apart onderdeel is, ik kan me voorstellen dat, zeker in de...
22
22

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk40
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

defecte nieuwe Enermax MODU 87+ voeding
Hallo, Ik heb voor de assemblage van een computer o.a. een Enermax MODU 87+ EMG500AWT voeding gekocht. Vannacht even getest met mijn atx power supply testertje en verdomme! Alleen de +5VSB en +12 V...
6
6

Interface Video in ------> USB (pc)
Wie weet of er een eenvoudig doch betaalbaar interface bestaat waar ik een video signaal in stop (composiet, kleur) zodat ik een gewone videocamera kan gebruiken als webcam en voor bijvoorbeeld skype....
8
8

PLc
?Hebben we deze al gelezen??? joop
18
18

wat voor onderdeel
Hallo, Mijn autohelm st1000 stuurautomaat heeft de geest gegeven. Ik heb hem opengamaakt en kwam er achter dat er een onderdeel "ontploft" was op dat onderdeel staat ST99214 LT30 er zitten vier van...
77
77

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk39
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

TL Buizen
Hoi, Ik heb een aantal 18W tl buizen die ik wil laten branden maar ik heb geen 18W vsa's... Ik heb wel een aantal 58W Osram vsa's (electronische, dus geen trafo/starter setjes). Kan ik meerdere 18W...
3
3

Noodstroomvoorziening
Hallo, ik ben van plan een simpele noodstroomvoorziening hier in huis te maken. Ik zit te denken om een 12v accu en een 12v - 220v omvormer en acculader te kopen. En dan van tijd tot tijd helmaal te...
35
35

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk38
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Halogeen lamp rechtstreeks op 230V?
Kan een halogeenlamp R7s (230V/120 Watt) rechtstreeks op 230V worden aangesloten? Het gaat om een halogeen bouwlamp met aangebouwde bewegingsmelder. De bewegingsmelder is stuk, nu heb ik de draden...
15
15