Latest threads in Electronics (Dutch)show only best voted threads

Subject Author Posted Replies

DVB-C probleem met bepaalde zenders
Een vriend van mij heeft recent een TV met CI+ (CAM) module gekocht, plus een Ziggo smartcard. Hij kijkt via DVB-C, Netwerk ID = 9004 Nu doet zich het probleem voor dat er aantal "digitale" zenders...
7
7

Ferriet kern
Moguh Hoe kom ik aan een Phillips TN13/7,5/5-3E25 ? Zit in allerlei Elektuur SPDIF ontwerpen. Rob
13
13

Philips EM3E issues
Voor de Wii van de kids hebben we op zolder een 28pw8807/12 (7000 branduren, EM3E chassis) staan, werkt prima maar heeft twee kleine eigenaardigheidjes: 1 - De Wii zit op EXT1 met een RGB kabel. Het...
5
5

Batterijlader
Gegroet Ik heb een behoorlijk aantal NiMH batterijtjes, zowel AA als AAA, in gebruik. Het vermogen gaat van 700 mA tot 2700 mA. Ik heb van vroeger uit de tijd van de NiCd batterijen een lader Vanson...
7
7

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk37
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

Video singnaal omzetten van MDA naar VGA/SVGA
Ik heb hier een machine met een computer besturing waarvan de 9" monitor is overleden, de videokaart van de computer is een Winic W-8906 = MDA Nu zoek ik naar een goed alternatief of een converter van...
6
6

Nw.conrad-catalogus
Ik heb er geen aandelen in, hoor, maar het schijnt dat alles al is uitgevonden. Je kunt het zo raar niet bedenken of het is al in de handel. De catalogus is te downloaden ad. 125 MB, maar de moeite...
13
13

Wasdraad 4 mm gevlochten staaldraad)
Rol wasdraad van 60 m lang van 4 mm dik gevlochten staaldraad voor maar =80 10.96 (ook in rollen van 20 m) en 15 m ook dacht ik ? verkrijgbaar bij Ava tuincentra Heel goed bruikbaar en goedkoop om een...
31
31

rs232<>usb
Mijn kan via rs232 op de computer worden aangesloten, echter.....de nieuwe computers hebben geen aansluiting meer. Nu zijn er adapters die rs232 omzetten naar usb en omgekeerd, prijs ong.20 euro. Ik...
8
8

De auto moet zelf maar rijden
Gaat nooit gebeuren mijns inziens omdat de fabrikant aansprakelijk zal zijn als het mis gaat. Fabrikanten zullen daarom afzien om zo'n systeem in te bouwen, ook al werkt het in het laboratorium prima....

Overmodulatie tv ant signaal?
Hallo Hobbyneuten, Ik heb een Philips 28 pw 9515 breedbeeld ktv Probleem ,het tv signaal op duitsland 1 .....799,250 Mhz geeft een vervormd beeld m.n onderin Provider is ziggo. Lijkt op overmodulatie....
8
8

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk36
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

diepvieszakken
Heb hier diepvrieszakken die volgens de gebruiksaanwijzing in de magnetron kunnen. Namelijk tot 115 graden. Maar een magnetron wordt toch veel warmer? Is dit wel veilig?
25
25

[CHARTER] handvest nl.hobby.elektronica [wekelijks bericht] wk35
nl.hobby.elektronica - De elektronica als hobby. CHARTER: nl.hobby.elektronica nl.hobby.elektronica is een ongemodereerde nieuwsgroep voor de elektronicahobbyist. Discussies over de theoretische...

AKAI DV-R3110SS
Hallo deze dvd-speler heeft het plotseling begeven .Als ik hem aanzet dan krijg ik totaal geen reaktie. Geen licht in het venster en verder totaal geen reaktie. Wie weet wat het probleem kan zijn ....
4
4