welke netwerkcamera

Zorgen dat er geen getuigen zijn dus, dat deed de dader immers ook.

--
Vloeibare groeten van Henri te Oirschot
Reply to

Geenstijl.nl... dan zitten de daders dezelfde dag nog vast :-)

Reply to
Palmisano

Als geld geen rol speelt.

oetelaar

Met al die cameras overal gaat dat niet meevallen,

Jan

Reply to
J. J. Lodder

Ben jij bordenblind ?

--
Vloeibare groeten van Henri te Oirschot
Reply to
H2O

Ach,jij gelooft echt dat er bij elke cam een bord staat? (eentje per 80 Nederlanders intussen, zo las ik laatst ergens)

Jan

Reply to
J. J. Lodder

Wanneer er geen bord staat is er al heb je beelden geen rechtsgeldig bewijs en gaat de dader dus vrijuit. Dus ben je bordenblind of slecht op de hoogte van de regels.

--
Vloeibare groeten van Henri te Oirschot
Reply to
H2O

Alleen VGA maakt een camera niet matig hoor.

Reply to
Euker Voorn

"H2O" schreef in bericht news:kkempo$ntm$ snipped-for-privacy@nl-news.euro.net...

Onzin want de stad hangt vol met camera's en bij geen enkele camera hangt een bord. Er hangt een bord aan het begin van de te controlerende zone, bv binnenstad. Zo ook in een warenhuis "Wij bewaken Uw en onze spullen" en niet "Hier hangt de camera" met een rode dikke pijl.

Reply to
BOFH

Dat doet niet af aan de regelgeving,beelden opgenomen door niet duidelijk door borden aangegeven camera's mogen niet als bewijslast gebruikt worden,n. Zelfs niet bewaard worden, deze beelden worden in een meldkamer bekeken, vanuit die meldkamer is het mogelijk politie naar een locatie te sturen, alwaar die het delict moeten vastleggen. Zonder heterdaad hebben ze niets. Voor je onzin roept doe je er verstandig aan je in de regels te verdiepen, anders ben je niet meer dan weer een onbenullig roeptoeter.

--
Vloeibare groeten van Henri te Oirschot
Reply to
H2O

"J. J. Lodder" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@de-ster.xsall.nl...

Met een 3.5mm F1.6 lens, automatische belichting en scherpstelling legt iedere camera met een hogere resolutie het af tegen de VGA-camera.

Zelf opzoeken wat het is, de prijs......wat een gek er voor geeft, maar wel weet dat het professioneel spul is.

Reply to
BOFH

Dus een bordje op je auto zeten: "deze auto word bewaakt met een camera" is dus voldoende.

Reply to
tuinkabouter

Inclusief aanhangwagen en dieselgenerator?

Reply to
Rink

"H2O" schreef in bericht news:kket24$skg$ snipped-for-privacy@nl-news.euro.net...

Heb je het over je eigen onzin die je aan het verkondigen bent ?

Gelukkig dan maar.

Reply to
BOFH

Het verschil tussen private ruimte en openbare ruimte is je onbekend? Het ging hier over het laatste. Die link slaat dus nergens op.

"Piet Beertema" schreef in bericht news:kkg62n$1pvq$ snipped-for-privacy@nl-news.euro.net...

Als je de moeite niet wilt nemen om de pdf te lezen kan je beter je klep houden.

Reply to
BOFH

Praatjesmaker.

--
AA
Reply to

Als je iets of iemand wil herkennen heb je toch echt voldoende pixels nodig. Met 640x480 zijn die er niet, tenzij het echt vlakbij/levensgroot is,

Jan

Reply to
J. J. Lodder

Het is zò dat J. J. Lodder formuleerde :

Zoals je al zegt, het hangt er helemaal vanaf, ik wil graag weten wie bij mij op het padje komt, dus ik heb een camera boven de deur, de camera neemt ook alleen op als er iemand op het padje komt en die beelden (vga) zijn luid en duidelijk, maar ik kan ook de auto zien die voor het huis geparkeerd staat, dat is op plusminus 8 meter afstand, ook dat is heel duidelijk, ook iemand die bij de auto staat is goed te herkennen.

Reply to
Poecilia

Neem je eigen advies eens ter harte.