sterke lijm gezocht

Misschien een beetje off-topic Heeft iemand van jullie een tip voor een lijmsoort? Ik zoek supersterke lijm om hardplastic te lijmen. Het gaat om een oppervlak van 2 keer 1mm2. Temperatuur wordt niet hoog (

Reply to
WimvV

"WimvV" schreef in bericht news:cakro2$8ji$ snipped-for-privacy@news1.tilbu.nb.home.nl...

Heb je al eens aan seconde lijm gedacht. Voor kunststoffen is er de LOCTITE 406 Werk iets beter dan de gewone secondelijm

De sterkte van de lijm wordt ook bepaald door de materialen. Het ene materiaal gaat met seconde lijm prima, het andere wordt niks. Dus gewoon proberen.

Succes.. Jantje

Reply to
Jantje

Maar... ken je het probleem? Je hebt iets te lijmen, koopt een dure lijm, gebruikt dat één keer, dan berg je het op. en na maanden tot jaren heb je het nog eens nodig. Maar: niet meer te gebruiken. Bestaat er niet zoiets met capsules voor één- malig gebruik, zodat de rest goed blijft?

--
Groeten, Jawade.
http://jawade.port5.com (mirror op http://kolibrie.hopto.org)

Begin eens met te proberen of de plastic oplost in Tri. Dan is je probleem snel opgelost. Eventueel plak je er ter versteviging nog wat extra plastic tegen, bv van een CD doosje.

Hal.

Reply to
Hal

Als je gaat om die nopjes aan de zijkanten, dan weet ik uit ervaring dat lijm niet zo geod werkt vanwege de trilling van de fan. Gaat op den duur los. Dat is een te groot risico voor je processor, want bij niet goede aanhechting van je koelblok kan immers je processor het leven laten. Ik heb zelf zoiets gehad en toen uiteindelijk met een zeer fijn klein boortje voorzichtig een klein gaatje gemaakt in het platic en daardoor een klein doch stevig schroefje ingezet. Zorg wel dat je niets beschadigd. Daarna kon ik het koelblok met fan weer goed klemmen. jeffrey

Reply to
jeffrey

"Jawade" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@news.nl.net...

Als je toestemming krijgt van moeder de vrouw, kun je secondelijm het best bewaren in de koelkast.

Groeten PP

Reply to
eddumweer

Thanks

Wim

Reply to
WimvV

Ja, dat heb ik vaker gehoord. Geldt dat ook voor bison-kit- achtige lijmen?

--
[...]

Twee componenten epoxy, te koop bij elke HEMA. Gladde oppervlaktes eerst opruwen met bijv. grof schuurpapier.

Maurits

Reply to
Maurits