Schema Weller EC2002 soldeerstation tbv reparatie?

Hi,

Ik ben op zoek naar een schema voor mijn Weller EC2002 soldeerstation, waarvan de display de laatste tijd regelmatig een streepje laat vallen. Ik heb ergens wel eens gezien dat men een schema online had geplaatst, maar de link was er niet meer.

Iemand die me kan helpen aan een schema of servicemanual?

-- Mvg, Arlé

Reply to
Arlé Mooldijk

"Arlé Mooldijk" schreef in bericht news:46d15d1e$0$228$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl...

Hier misschien:

Hans

Reply to
hansdv

Da's de gewone handleiding, die ik ook nog heb.

Kijk, na registratie kon ik de file downloaden met schema's en printlayouts. Precies wat ik zocht.

Geen schema, maar toch de link even opgeslagen in mijn favorieten. :-)

Bedankt! Binnenkort eens kijken of ik 'm kan fixen. Is wel vreemd dat af en toe het streepje van de tweede display (dus middelste cijfer en dan het middelste horizontale streepje - de 'g' volgens schema) af en toe uitvalt (dan niet aanwezig bij ingeschakeld zijn en dan bij later nog eens inschakelen weer wel). Je zou zeggen dat het niet aan de aansturing ligt, want dan zouden de drie displays er allemaal last van moeten hebben.

Iemand toevallig bekend met het type display MAN71A?

-- Mvg, Arlé

Reply to
Arlé Mooldijk

"Arlé Mooldijk" schreef in bericht news:46d1fb73$0$233$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl...

Lijkt op een slechte verbinding. Display info: De onderste link van:

Hans

Reply to
hansdv

"Arlé Mooldijk" schreef in bericht news:46d15d1e$0$228$ snipped-for-privacy@news.xsall.nl...

Hier heb ik wel eens een schema gevraagd en gekregen.

Jos

Reply to
Batraaf