Printplaat-belichtingstip

Ga naar de kringloopwinkel en haal een gezichtsbruiner voor 7 euro. Zoek een ouwe scanner bij het grof vuil. Sloop het scannerbinnenwerkje eruit en stop het hele binnenwerkje van de gezichtsbruiner erin. Past precies, inclusief tijdklok. Met een deskjet maak je perfecte transparanten als je de printer instelt op "Color" en "Glossy photopaper", dus niet "Zwart/wit" en "Inkjet transparanten". Las dat laatste vanmorgen in een yahoogroup over pcb-maken; heb ik nooit geweten, het was altijd knudde. Deze transparanten zijn zwarter dan ik ooit heb gezien, beter dan met een lasercopiër. Vanavond gooi ik er eentje onder de klep.

Reply to
Dirk

"Dirk" schreef in bericht news:6vrMd.20350$ snipped-for-privacy@amsnews03-serv.chello.com...

Nou, dat ding werkt dus perfect, al zeg ik het zelf. 4-5 Minuten onder de klep geeft een mooie scherpe print. Ik kan koperlijntjes krijgen van ongeveer de dikte van een haar.

Reply to
Dirk