Philips MD2.22 E AA chassis

Hallo techneuten.

Hier het volgende probleem waar ik even niet uit kom. Als ik het apparaat aanzet dan brandt het ledje rood, activeer ik het toestel met de a.b. dan wordt het ledje groen wat ongeveer 4 sec. duurt, dan

2 sec. rood en gaat daarna rood knipperen. Blauwe schijfcondensator 221K/2KV en de mosfet TDA620 vervangen !! Ik zit stilletjes te denken aan de lintrafo, maar misschien heeft een van jullie toch nog een andere suggestie, opgedaan bij eerder reparaties. Protectie of nie ??

Alvast bedankt. Ton vermeer

Reply to
A. Vermeer

"A. Vermeer" schreef in bericht news:dd0ksq$vk3$ snipped-for-privacy@news2.zwoll.ov.home.nl...

dan

221K/2KV

suggestie,

zoverre, in de voeding zitten er 4 en de lijneindtrap 1. Welke is het nu? Er vanuitgaande dat u de C in lijneindtrap heeft vervangen en de lineswitch IFR620 dan bent u goed op weg. Heeft u de lijneindtarnsistor BU2520xx al nagemeten en/of vervangen? Is er lijnsturing op de BU2520xx aanwezig?

Reply to
Henk van den Hof

Dag Henk. Ik heb volgens mij alle transistoren en diodes nagemeten en niets vreemds ontdekt ! Bij jou is dit verschijnsel niet bekend en hoe de led brandt? Ik hoor het graag. Ton "Henk van den Hof" schreef in bericht news:42f4db3c$0$3658$ snipped-for-privacy@text.nova.planet.nl...

Reply to
A. Vermeer

A. Vermeer wrote in , on

5/08/2005, H. Abel

Electronic switch vervangen (T7470?) links op de grote koelvin. Het is een IRF 620.

Groetjes

--
Alain.  For Newsgroups : Reply-to is valid (only 2 days !)
MesNews translators team

Dag Alain.

Dit heb ik al gedaan.Alléén de IRF 630 was nog maar te krijgen, dus heb ik deze erin gezet. In het bericht had ik n.l.geschreven dat ik de TDA 620 had vervangen, maar dat moet zijn de IRF620 Ik had deze mededeling in een rectificatie gezet nog dezelfde dag, maar daar heb je waarschijnlijk overheen gekeken. Ik had dit ook beter bij hetzelfde bericht kunnen posten. Sorry Maar kort samengevat, wat kan ik nog meer en alvast bedankt voor je reactie.

Met vriendelijke groet, Ton Vermeer "Alain Beguin" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@usenet4all.org...

Reply to
A. Vermeer

A. Vermeer wrote in , on

7/08/2005, H. Juliana

Ja, ik had het niet gezien, inderdaad. Met die IRF kan het wel gebeuren dat er een versie geleverd wordt zonder isolatie...het zou de eerste keer niet zijn dat er geen isoleerblaadje tussengestoken wordt :-)

Voor de rest, Ton, schiet er mij hier thuis niets binnen, ben met verlof tot einde volgende week.

Het is nochtans een heel courant probleem, die IRF na een defect in de lijneindtrap, ik heb de 20e juli een Engelsman daarmee geholpen in sci.electronics.repair, zelfde fout. En juist hetzelfde verschijnsel, even groene led,rood, dan pinken.

Groetjes,