Nashuatec 4100 Fotokopiermachine

Hallo,

Ik heb hier een Nashuatec 4100 Fotokopiermachine die niet meer goed kopieert. Als deze volledig op donker kopieren staat, zijn er enkel maar licht zwarte wazige vlekken op het blad te zien. Op klare stand komt er niets op het blad. De machine geeft géén foutmelding. Ik denk echter dat het poeder van het overtollig reservoir in de vergaartank van het verse gekapt is. Zou dat het probleem kunnen zijn of moeten er nog andere punten gecontrolleerd worden op slijtage? Wat betekenen de foutmeldingen E1, E2, E3, E4 eigenlijk? Bestaat er ook een site speciaal voor zo'n problemen?

Met dank.

Reply to
Christophe

hoi, Als ik dit zo lees moet deze machine gewoon een onderhoudsbeurt hebben, de trommel moet gepoetst worden (weet wel wat je doet). Betreft deze E codes zolang je deze niet hebt gaat het nog goed, maar anders kun je deze vraag stellen aan Nashuatec zelf.

Gr Rick

"Christophe" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@scarlet.biz...

Reply to
Rick