hoe heet die goede & goedkope verbruiksmeter van Kijkshop ook al weer?

Hallo mensen,

Wat weken geleden was er hier een discussie over goede en goedkope gebruiksmeters (voor electriciteitsgebruik) en bij de Kijkshop zouden ze 2 meters hebben waarvan er één goed scoorde in een test. Ik ben zo stom geweest om de naam van merk en model op een papiertje te bewaren dat ik niet terugvind.

Welk merk en model was dat ook al weer want ik wil hem aanschaffen.

Massimo

Reply to
Massimo

"Massimo" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@4ax.com...

In januari was er een test in kassa. het type wat jij bedoelt is waarschijnlijk de RCE-1106. Als je het een en ander wilt nalezen klik dan op

Succes, Marko

Reply to
marko

Hardstikke bedankt Marco!

Massimo

Reply to
Massimo

Deze meter staat nu in de gamma krant voor 9.99 IIRC.

--
Stef    (remove caps, dashes and .invalid from e-mail address to reply by mail)

Most seminars have a happy ending.  Everyone's glad when they're over.
Reply to
Stef

Bedankt!

Massimo