Buisvoltmeter RV-12 van Klein en Hummel

Mede hobbyisten,

Ik heb hier een buisvoltmeter de RV-12 van Klein en Hummel waarvan de HF meetkop ontbreekt. Wie kan mij tegen vergoeding aan bovenstaande testkop helpen en wie kan mij eventueel aan een schema van de meter met HF meetkop helpen. Met google al diverse malen gezocht , maar tot nu toe niets gevonden of niet goed gezocht

alvast bedankt voor hetr lezen van dit bericht

Hessel

Reply to
Hessel de Greeuw

"Hessel de Greeuw" schreef in bericht news:bojl35$jp1$ snipped-for-privacy@reader08.wxs.nl...

mij

niet

Zoek je zoiets?

Suc6 JanB

 Click to see the full signature
Reply to
JanB

Hallo Jan,

Het lijkt er wel op, maar in die meter van mij zit een aanluiting (ik weet niet hoe die heet) net als achter in de radio met 5 aansluitingen genummerd

1-4-2-5-3. Ik heb de meter open gemaakt en er worden maar twee aansluitingen van benut, de middenonder nr.2 is aarde en de plus op nr.3. Is dit dan een aansluiting voor een speciale HF meetkop, of weet iemand de oplossing?

In iedergeval bedankt voor het meedenken

Hessel

"JanB" schreef in bericht news:bojte1$fll$ snipped-for-privacy@news.hccnet.nl...

Reply to
Hessel de Greeuw

"Hessel de Greeuw" schreef in bericht news:booqud$6os$ snipped-for-privacy@reader08.wxs.nl...

genummerd

benut,

HF

kan

of

Hallo Hessel, Het gaat waarschijnlijk om de aansluiting die je op de onderstaan de site kunt vinden:

en als je de "helft" van de aansluiting gebruikt van PE1MWB (zie de link uit mijn vorige posting) moet het volgens mij werken. De plug is in bijna elke audiozaak te koop en in combinatie met een stukje coax gaat het vast lukken. ;o)