Sony GX40 tranceiver

Hallo Hobbyisten,

Wie kan mij aan een schema helpen van de Sony GX40 tranceiver. Van het één op het andere moment weigert hij elke dienst. Het relais welke op de voedingsprint zit komt niet in als ik op de aan/uit knop druk. Alle 4 de zekeringen die ik tot nu toe heb gevonden zijn heel. Ook alle diodes en de D2012 op de voedingsprint meten nog goed. Zonder schema is het voor mij erg moeilijk zoeken.

Hessel

Reply to
Hessel de greeuw

Bedoel je de REceiver STR-GX40? Ik heb er zelf ook zo één, en ik denk zelfs da'k de service manual nog heb. Als dat 'em is, dan kan ik dat wel eens inscannen. K

Reply to
Kelly De Koninck

Hallo Kelly,

Dat klopt het is de STR GX40 Als het niet teveel moeite is, dan graag.

PS ik heb dit bericht ook naar jou persoonlijk gestuurd, maar dat kreeg ik als onbestelbaar retour

Hessel

"Kelly De Koninck" schreef in bericht news:ft7krj$5ss$ snipped-for-privacy@nl-news.euro.net...

Reply to
Hessel de greeuw

Heb het apparaat gisteravond op de keukentafel gezet. Eerst diverse metingen aan het voedingsgedeelte gedaan en alles was goed op de -22 Volt na. Deze kwam van het displaygedeelte af. Dus het voorfront los gehaald en tot op de printplaat uit elkaar gehaald, maar ook daar visueel niets gevonden. Dus de boel weer in elkaar gezet om maar eens te gaan meten aan de printplaat. De spanning er opgezet en het display doet het weer. Of er nu ergens een printbreuk zit, of dat er een verbinding niet goed heeft gezeten weet ik niet. Maar hij blijft het doen, waar ik ook druk of tik.

Hessel

"Hessel de greeuw" schreef in bericht news:e4f0b$47f79512$54699090$ snipped-for-privacy@cache70.multikabel.net...

Reply to
Hessel de greeuw