schema piepertje

hallo,

Wie kan mij aan een simpel schakelingetje helpen van een piepertje met een piezeo buzzertje dat bijv om de seconde een piepje laat horen.

alvast bedankt Patrick

Reply to
Patrick

"Patrick" schreef in bericht news:ce8l1g$qib$ snipped-for-privacy@reader11.wxs.nl...

Zoek eens op ne555 Samen met een buzzer ben je al klaar.

Harrie Geerts

Reply to
Harrie Geerts

"Patrick" schreef in bericht news:ce8l1g$qib$ snipped-for-privacy@reader11.wxs.nl...

Neus eens op circuitsonline en epanorama (even in Google, ik vergeet steeds of ze nou .net of .org of wat dan ook zijn), daar vind je vast iets van je gading!

Vriendelijke groeten, Rene

Reply to
René