(Breedbeeld) Tv

Beste Mensen,

Ik ben op zoek naar een nieuwe tv, maar ik krijg hem zo gauw niet gevonden, en ik weet ook niet of ze überhaupt nog wel gemaakt worden.

Het gaat om een Sony Breedbeeld tv-tje, met een schermdiagonaal van rond de 40 cm. Ik heb deze jaren geleden eens in de winkel zien staan, maar nu ik er een wil gaan halen zijn ze nergens meer te krijgen! Dat was toendertijd de kleinste breedbeeld die je kon krijgen, en is voor mij - vanwege ruimtegebrek - een ideale tv. Als iemand mij meer info kan geven, dan graag.

Daarnaast ben ik nog op zoek naar een gewone tv van 37 cm. diagonaal, die STEREO is. Ik schijn daarbij iets compleet onmogelijks te vragen, want echt elke verkoopmedewerker van electrozaken kijken me aan alsof ze water zien branden. Ik kan wel begrijpen dat dit er niet op zit (kostentechnisch), maar ook hier weer vanwege mijn ruimteprobleem ideaal voor mij. Ik dacht dat het er een Philips was (die ene met dat klokje). Ook nergens meer te vinden.

Als iemand mij kan voorzien van de typenummer(s) van de bovenstaande toestellen, en ofdat deze nog te krijgen zijn, dan graag. Of als je toevallig een nieuw model kent dat aan mijn criteria voldoet, dan hoor ik dat ook graag.

Alvast bedankt!

Groeten,

Rick.

Reply to
Rick

"Rick" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@posting.google.com...

36 cm, stereo, 4 p. toptext, 2x scart heeft de Normende (Thomson technology) FUTURA 36 KV. Was in ieder geval in 1997 bij Correct te koop (voor f 499,-). Een jaar later zag ik ook wel eens een Thomson en een Nokia met 36 cm en stereo. Of er tegenwoordig nog nieuw van die toestellen worden verkocht weet ik helaas niet.
Reply to
Kees Wortel

"Kees Wortel" schreef in bericht .... Of er tegenwoordig nog nieuw van die toestellen worden verkocht weet ik

Ik heb nog even op de site van Correct zitten speuren

en dan klikken op "Producten", vervolgens op "Televisie", dan op KTV < 50 cm (tot 17 inch) en tenslotte op: Philips 15 PT

2967 Die met dat klokje staat er ook nog, maar dan moet je niet op "Producten" klikken, maar op "Koopjeskelder", dan weer op "Televisie" en weer op "KTV
Reply to
Kees Wortel