AHUJA hoornluidspreker

Onlangs is er =E9=E9n van onze AHUJA hoornluidsprekers gesneuveld. Ik heb in 2001 bij Amroh een losse luidsprekerspoel (AU-60) gekocht. Amroh is echter failliet. Mijn vraag is of er iemand nog zo'n spoel heeft?

Wij horen het graag.

CaranavalsVereniging=20 de Schuimhappers

Reply to
henk

Misschien hebben ze zoiets bij Nedis?

(login als demo gebuiker)

MvG

Erik de Wit

Ing. E.P.W. de Wit R&D engineer

ElectronX design Planetenlaan 86

9405 PC Assen The Netherlands Phn: 0031 (0)592 353500 Fax: 0031 (0)592 350560
edewit

Ik heb nog een ganse installatie met hoornluidsprekers.Was van dienst voor sportmanifestaties. Ook nog een geluidsinstallatie voor op een wagen (12 volt) , ook met hoornluidsprekers. Ook nog spoelen voor de hoornluidsprekers.enz.... Doch alles van Geloso.

"henk" schreef in bericht news: snipped-for-privacy@t31g2000cwb.googlegroups.com... Onlangs is er één van onze AHUJA hoornluidsprekers gesneuveld. Ik heb in 2001 bij Amroh een losse luidsprekerspoel (AU-60) gekocht. Amroh is echter failliet. Mijn vraag is of er iemand nog zo'n spoel heeft?

Wij horen het graag.

CaranavalsVereniging de Schuimhappers

Reply to
Criticus

Ze hebben inderdaad nieuwe hoorns maar helaas geen onderdelen. Bedankt voor de info

Reply to
henk

Helaas hebben we geen interesse (geld) voor een compleet nieuwe installatie. We zoeken een losse AHUJA luidsprekerspoel. Bedankt voor je reactie

Reply to
henk