TV: periodisk vardret streg.

Hej,

Jeg har et ældre TV (6-8 års vil jeg tro) som periodisk laver en billedet til en vandret streg. Der er ligesom ingen afbøjning op og ned. Hvis den står nogle timer, så kører den igen.

Hvad kan der være galt ?.

Kan der repareres billigt ?.

Jeg kan godt finde type og model, hvis det er afgørende.

Henrik.

Reply to
Henrik

Hey

Tjek lytter og dårlige lodninger omkring afbøjningskredsen

Kasper

Reply to
Repzak

Jeg har en bil der ikke kan starte.

Hvad er der galt?

--
[* -dk.admin]
=-50 From {\bJesper G. Poulsen\b} #En støjsender, et brokhoved.

"Henrik" skrev

Gør det!

Mvh.

Reply to