Transformatorlakk?

Jeg sitter med en transformator der jeg forsøker å demontere festelabber og bolter, men boltene er lakkert fast i hullene gjennom transformatorblikket. Det er begrenset hvor mye "vellvilje" jeg våger påtvinge den.

Noen gode forslag?

Reply to
Harald Mossige

Hej Harald

Smid det ud og køb et transformator kit.

--
Mvh Max
Reply to

Hej Harald

Overså at du kun ville fjerne boltene, varm dem op med en STOR loddebolt, de burde kunne løsne dem.

--
Mvh Max
Reply to

Takk, det fungerte: En liten rist i stekepannen, trafoen på risten, vaten i pannen, og så varme. Boltene løsnet da trafoen var "kokt".

HM

Reply to
Harald Mossige