Stregkodelæser mm

Hej... Hvor får man subj. fra ? Skal prøve at konstruere noget i retning af en simpel lagerstyring: Når man tager en ting ned fra hylden scanner man stregkoden > oplysningen lagres på en pc > f.eks. en gang om ugen kan man udskrive listen... Hvordan tager jeg fat på den opgave - findes der noget byggesæt - hvad med software ??? Det hele skal foregå på "amatørplan" - også prismæssigt !!!

Mvh Jørgen

Reply to
J W Nielsen

J W Nielsen skriver:

Mail !

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Køber en færdig stregkodescanner til at sætte til en PC, du kan f.eks. få dem ved Danbit (Det kræver dog en momsregistrering):

HKJ

Hvor kedeligt ;-)

/A

Reply to
Anders F

Anders F skriver:

Nej, for jeg vil ikke sælge en scanner her i gruppen !

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

"J W Nielsen" skrev i en meddelelse news:4190ed36$0$231$ snipped-for-privacy@dread11.news.tele.dk...

Hej Jørgen

Se evt. mit indlæg i gruppen :

dk.marked.privat.elektronikloesdele+maalegrej

Mvh. Brian S Jensen

Reply to
Brian S Jensen