batteri til sonyradio

Hej NG

hvor pokker får jeg fat i et nyt batteri til min sonyradio (stationær), så den igen kan huske stationerne når den er slukket.

Batteriet er ca 10mm i diameter og ca 4-5 mm høj. Det er med loddeflige og på batteriet er påtrykt 0,22F - 5,5V.

pft

/bo

Reply to
bme

Hvis du nu ser efter en kondensator istedet, så vil du have større sansynlighed for gevinst.

Se f.eks. her:

Men du kan sikkert finde dem ved flere levenrandører:

HKJ

og

Og iøvrigt er det nok ikke kondensatoren der er defekt....

/A

Reply to
Anders F

Anders F skriver: