Søger reset ic

Jeg skal bruge en lille 3 benet dims, som jeg kan resette en computer med. Altså når jeg starter/slukker for power supply, skal den overvåge spændingen og når den er for lav fx omkring 3 Volt, skal udganden gå lav og nulstille computeren som er en PIC16F84. Hvor får man såden en ? Hilsen Ole

Reply to
Ole M

Ole M skriver:

Maxim-ic.com

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Klaus D. Mikkelsen

"Ole M" skrev i en meddelelse news:cbkcd1$lvp$ snipped-for-privacy@news.cybercity.dk...

med.

spændingen

Jeg er ikke helt sikker på at jeg forstår dit spørgsmål.

Men hvis jeg har forstået det ret, er det du skal bruge en brown-out detect funktion, så vidt jeg husker er det ikke i 16F84 men er f.eks. i 16F628 som er ret lig med 16F84'eren, så tag evt. et kig på den.

Mvh Gert K.

Reply to
GK

Seiko S-80845ANY, Texas Instruments TL7757 Er vidst 4.5v detektorer , de buiges til Atmel AVR , men mon ikke også de duer til PIC.

Atmel kræver dette , hvis chippen skal kunne programmeres i selve opstillingen. Any other voltage detector with an active-low open-collector output can be used. The open-collector or open-drain output is required by the ISP-circuit.

Hilsen Carsten

Reply to
Carsten

Fandt ic´en hos

Den hedder DS1233..

Hilsen Ole

med.

spændingen

nulstille

Reply to
Ole M

Ole M skriver:

Du køber den ikke der !!!

Maxim vil glædeligt forære dig 2.

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Klaus D. Mikkelsen

Plus man kan bestille lidt andet spændende sammen med.

--
mvh/rg. Christian
Mit hold i DR's F1 managerspil: http://www.012.dk/holdf1.jpg

"Christian B. Andresen" skriver: