Re: Problem med IR transmitter til Zaptor box

Mit problem er, at boxen ikke altid reagerer på tastetryk på

> fjernbetjeningen, og jeg tror det skyldes, at hvis boxen på samme tid > bliver "ramt" af signal fra fjernbetjening direkte (via reflektioner > rundt i rummet) og får signal gennem IR extenderen

I givet fald skal det virke korrekt hvis du dækker boksen helt til.

Nogen gode forslag?

Prøv også at stille spøgsmålet her:

Leo Havmøller.

Reply to
Leo Havmøller

" snipped-for-privacy@hotmail.com" skriver:

Sort isolerbånd løser dit problem. Det tapes hen over modtager (og sender fra forlænger).

Klaus

-- Modelbane Europas hjemmeside:

Min egen hjemmeside nu med nyt domæne