Re: Lukke et par huller i nogle højttalere ?

Hauge skriver:

> Det er ellers det du er bedst til, hvis du da ikke lige kaster om dig med > intetsigende indlæg. Så kan ikke se dit problem.

Nu er det jo dig der mener at det er intetsigende, for at du selv kan komme med et intetsigende indlæg.

Du kan jo lige starte med at forklare, hvorfor du mener at et halstørklæde ikke virker som dæmper i en basrefleksport.

Men måske skulle du bruge tiden på at rette diverse fejl på din hjemmeside, > stavefejl og underlige sprogting, så kunne man måske tage dig seriøst. > > Men du kan fise over i mudder, og gider du ikke det, kan du lege med dine > tog.

Nåårh, så slap argumenterne for alvor op. Direkte i mudderkastningen. Helt ærligt, så trode jeg at du havde mere at komme med....

Og idioten vil åbenbart også spamme denne gruppe.. Fjols.

/Hauge

Reply to
Hauge

Hauge skriver:

Det er menneskeligt at fejle (og vælge en forkert gruppe) men min cancel var åbenbart for sent.

Hedder man Hauge er det dog helt sikkert at man ikke _kan_ fejle, men kun kaste med mudder.