Re: ero mkp1841 kondensator

> Hvis ikke du finder dem i DK så prøv digikey.com (sender til DK for 60,- fra > den "danske" side) > > /A

Har du et link, eller nærmere beskrivelse af den "danske" side? Jeg plejer at skulle hoste op med $50 for UPS-forsendelse, så der er vist penge at spare.

/Bo.

Reply to
Bo Braendstrup

Jeg plejer at trykke på "Digi-key Global" logoet ø.th. og derefter det danske flag! Så ender man hos

Absolut! Jeg har bare afholdt mig fra at handle der, før jeg opdagede det ;-)

Mvh. Anders

Reply to
Anders F

MANGE tak!

/Bo.

Reply to
Bo Braendstrup

Det var så lidt. Eller knapt så lidt; for portoen var ikke 60kr men 18?....

/Anders

Reply to
Anders F