Re: Distortion pedal til guitar

Kan man bygge sådan én selv? Jeg behøver ikke den gode hifi lyd, bare noget

>der kan underholde mig indtil jeg har råd til en 'rigtig' én. Jeg har >spurgt google og min stak EPE blade, men jeg fandt ikke noget lige med det >samme, og hvis en af jer ligger inde med noget der er testet så...

Denne er NEM at lave - Det er en kopi af "The RAT" som jeg personligt holder meget af. Den har en varm overdrive.

Hvis du går i gang med projektet, vil jeg meget gerne have en ætset print af dig - jeg vil gerne give dig et eller andet for det.

-- Karsten

Reply to
Karsten Krambs

På biblo og søg tilbage til the 80's eller midt-80's der lavede Ny Elektronik en hel serie af scene udstyr, også den box du savner. Mvh Klavs.

Reply to
Klavs Rommedahl

Hej Lasse,

Ja, på ca. 10 minutter.

Hvad snakker du om ? En distortion med HiFi-lyd ? Get real ;)

Jeg har nogle gamle diagrammer liggende der bruger hhv. 1 og 2 småsignaltransistorer, yderst simple og de har med statsgaranti den rigtige garagelyd.. Punk Rules ;)

Er det noget du er interesseret i, må du lige sige til, så finder jeg dem frem og kaster dem efter scanneren.

--
Venlig hilsen,
Søren