LED pære

Hej

Jeg sad og læste i et blad fra energiselskabet på fyn, at man kunne få LED pære der bruger ca. 1 watt.

Hvor køber man sådan nogle henne ?

-- Mvh. Martin Larsen

mjl snabela mjl dot dk

Reply to
Martin Jakob Larsen

De har nogle GU10-LED-pærer i Bauhaus, men de er ualmindeligt ringe. Der findes mange steder på nettet du kan købe den slags. Se evt. min tråd om LED-pærer i dk.teknik.el.

/Morten

Reply to
Morten Jensen

De har dem hos Brinck til 69 kr.

Men ikke noget at råbe hurra for.

Michael.

"Martin Jakob Larsen" skrev i en meddelelse news:422d6ff5$0$29275$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Reply to
Michael H. Madsen

Ja det må være LUXEON der er tale om der dem kan man bla. Købe hos

for ca 12 Euro

Reply to
Kim Jørgensen

Man kan også godt få dem op til 5 watt.. - orange 144 Lumen - 30 eur - 220,97 KR!

Reply to
Ulf