LED Array

Hej med jer

Jeg har fundet et spændende LED array ved Roithner, men jeg kan ikke finde ud af hvem der lave det, jeg kunne godt tænke mig nogle flere oplysninger om det.

Her er linket til Roithner

Og det er denne jeg er interesseret i:

HIGH POWER LED ARRAYS, METAL-CERAMIC PACKAGE

Jeg håber der en nogen som kan hjælpe med at finde ud af hvem der laver dette array.

Mvh. Tage

Reply to
Tage

De andre LEDs der er på siden ligner ihvertfald luxeon serien fra lumileds;

så det vil være mit gæt :)

Brian

Reply to
Brian Lund

Hej Tage

De er også sjove og lyser godt, der ligger nogle i vareprøvekassen på jobbet, men de koster en bondegård.

Mon de ikke er lavet af