RC Led til motorværn

Hej,

Jeg er interesseret i at vide hvorledes man dimensionerer et RC led til et motorværn. Altså, hvis man har et givent motorværn med en motor på, hvorledes beregner man så værdien og nødvendig effekt af R og C?

Håber nogen kan hjælpe.

Mvh

Reply to
Thrall

-der findes en newsgruppe om elteknik, og der er flere, der ved noget om motorværn og motorer

news.teknik.el

Bo //

Reply to
Bo Bjerre

"Bo Bjerre" skrev i en meddelelse news:47be9fcd$0$1982$ snipped-for-privacy@nntp02.dk.telia.net...

Ok, tak for tippet. Det tænkte jeg ikke lige over.

Mvh

Reply to
Thrall