Element (bateri) til musik-afspiller...

Hej,

Håber der er en der kan hjælpe mig med at finde ud af hvilket batteri der sidder i en Creavtive MuVo Slim mp3-afspiller... Det er et lithium-ion der leverer 3.6 volt og holder til ca. 17 timers afspilning (ifølge Creative) Men hvilken udformning er det? Er det et standard batteri-type eller er det en udformning Creative selv har fundet på?

--
Mvh
Christian Spøer

"Christian Spøer" skriver:

Mit bud er at det er et der er specialdesignet til afspiulleren (læs dyrt).

Derfor anbefaler jeg iRiver med "helt normale" batterier.