LCD segment moduler ? hvor finder jeg dem billigt ?

Hejsa, Skal bruge 3-4 stks. 6 cifre LCD moduler, til at hvis tid på ? og helst i ikke alt for høje cifre(farnell har dem i 13 og 18mm højde, det er lidt overkill, da de så ikke kan være i æsken.

nogen der kender et godt sted at købe display dele fra ?

--
VH
Lars Molnit

"Moller" skrev i en meddelelse news:42e8e217$0$18646$ snipped-for-privacy@news.sunsite.dk...

Skal du ikke bare have et 20x2 LCD istedet! Eller mener du faktisk 7 segmenter og ikke LCD?

--
Hilsen Mikkel
------

Jeg tror han mener de LCD der er bygget op af X antal 7 segmenter...

Kasper

Reply to
Repzak

JA, og de heder jo det som jeg spurgte om... typisk er de som 3½, 4 eller 6 cifret... jeg skal bruge dem som er 6cifret.

--
VH
Lars Molnit

Hvis du har mod på en del arbejde med at montere dem ved siden af hinanden, har brinck en kasse med ret små 7-segmenter.

--
 M.V.H
Christian Iversen

Det er et display af denne type/størrelse som Lars (og jeg) er ude efter:

:-)

Kai

--
Kai Harrekilde-Petersen
Reply to

I flydene krystaller ?

Kasper

Reply to
Repzak

*LOL*
--
VH
Lars Molnit

Hej Lars

RS har nogle 8 ciffer i 7 mm. højde, kan du ikke bruge dem ?

Har de det ? hvor... har du et vare nr. eller side nr. ? jeg ku ikke finde dem i går.

--
VH
Lars Molnit

Hej Lars

Det er der ikke noget at sige til, en søgning på varenummer 424-6985 fortæller at de er udgået og som erstatning anbefales 185-0216 som jo desværre er et 12,7 mm. display.

Sorry

Ikke sidst jeg kiggede, nej ;-)

--
 M.V.H
Christian Iversen

Ikke let! Elfa har også kun ½" (75-541-57) og Cypaxs små fåes kun i 4 digit. Jeg ville nok prøve at ringe til Århus Radio Lager hvis jeg var dig...

/Anders

Reply to
Anders F

Jeg ville nok kigge på min lommeregner til en tier og flå den fra hinanden......

digit.

Reply to
cv