7" TFT Touch Screen - Open frame - Forhandler?

Jeg søger en open frame 7" TFT Touch Screen med VGA input.

Nogen herinde som kender en forhandler der kan tilbyde ovenstående til en rimelig pris?

Mvh Claus

Reply to
Claus Nygaard-Pedersen

Måske denne. De er hurtige til at sende

Carsten (2690)

Carsten (2690) skrev:

Hvad skal man forvente at betale i told for den slags?

Mvh Claus

Reply to
Claus Nygaard-Pedersen

"Claus Nygaard-Pedersen" skrev i en meddelelse news:42ebacac$0$30248$ snipped-for-privacy@dread14.news.tele.dk...

Jeg købte en MP3 afspiller for nogle år siden i staterne og måtte betale 12%

  • moms + 75 kr i gebyr :-(((((

Det afhænger af toldkoden.

Benny

Reply to
Benny Højvælde

Benny Højvælde skrev:

Jeg tror at jeg vil søge videre her indenfor EU :)

Mvh Claus

Reply to
Claus Nygaard-Pedersen