Hvor finder jeg disse komponenter?

Hej,

Jeg leder med lys og lygte til et sted hvor jeg kan købe disse komponenter. Helst i DK, men ellers bare hvor somhelst som har online salg og tager VISA.

DBX 2150 vca IN4148 NE5534 AN / N

og så skal jeg bruge højkvalitets (audio) lytter på 100 uF (25v) og 22 uF (25).

Takker for hjælpen!

mail: infosnabelajacobhansenpunktumcom

Reply to
Jacob Hansen

vel 1n4148... de fåa over alt...

den ser det ud til du kan få som sample fra national...

Kasper

Reply to
Repzak

Kender den ikke lige.

Den hedder 1N4148, og kan købes alle steder med elektronik.

Mener det er en ganske alm. audio-op-amp, der blev brugt for 10-15 år siden i CD-afspillere, men bør kunne findes som erstatning de fleste steder, evt. som TL072 eller TL074, kan ikke huske om den NE er en dobbelt eller 4'er.

/Hauge

Reply to
Hauge

siden

evt.

De bruges stadigt flittigt i meget DIY-udstyr, da den lyder rigtigt godt - meget bedre end TL - og den kan købes i alle elektronikforretninger, ligesom

1N4148. Og at det er til audio gætter jeg mig til udfra, at han også skal bruge lytter til noget audio, men jeg kan jo gætte forkert ;-)

DBX 2150 er straks værre. Jeg har ikke kunnet finde noget steds at købe den.

MVH Bo Holmqvist

Om spor N:

Billeder af DB / SBB / BLS o.a.:

At kontakte mig: Besvar denne - ret i adressen efter devisen: "Fjern lyden, men lad billedet stå" Alt dette bare for at undgå spam

Reply to
Bo Holmqvist

Men hvor finder jeg disse lytter til audio (ja, det er audio)? Et godt sted at handle? Desuden kan man erstatte dbx 2150 med THAT 2180, såvidt jeg kan forstå... Men hvor finder man dem i dK?

Tak.

Reply to
Jacob Hansen