kontakt til god pris ?

Hej

Jeg er ved at lave en styring i en kasse, og jeg har en kontakt liggende som jeg syntes passer godt til projektet Nu ligger det bare sådan at jeg ska bruge 3-5 stk mere. Eneste sted jeg har kunne finde den er hos:

?name=EG1895-ND

De vil så bare have 26 Euro i shipping and handling inden jeg har bestilt noget som helst.... det må kunne findes billigere, men hvor ?

Hilsen Børge

Reply to
B.Agerholm

dk.digikey.com Så koster det 18 euro i forsendelse.

/Bo.

Reply to
Bo Braendstrup

B.Agerholm frembragte:

Uanset, at du har én liggende, så find en anden type, der dækker hele behovet for projektet, og som kan købes her i DK. :-?

--

Med venlig hilsen
Karsten H. (7870)

Og pt. 0?, hvis man handler for over 150? ;-)

Mvh. Anders

Reply to
Anders F.
150 DKr ville være fint, men det er jo altså 150 Euro = ca 1125,- :O)

Reply to
B.Agerholm

"Bo Braendstrup" skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@oersted.dtu.dk...

  • 8 Euro i handling, hvis ordren er under 100 Euro.
18 + 8 = 26 Euro som B.Agerholm var nået frem til fra start ;o)
Reply to
Allan Soerensen

Hej Bo

Har du prøvet:

TRAFOMO A/S Territory #60 Hassellunden 9 Sm?rum, DK2765 Denmark

+45 44686100 +45 44686200 (fax) snipped-for-privacy@trafomo.dk

TRAFOMO A/S WEST Territory #60 J. Chr. Juliussens Vej 9 DK-8700 Horsens, DK8700 Denmark

75 62 84 44 75 62 84 40 (fax) snipped-for-privacy@trafomo.dk

Det er E-Switch danske agenter.

Hørt!

/Bo.

Reply to
Bo

Hvis du ikke finder dem andre steder, kan jeg bestille dem med næste gang jeg bestiller fra DigiKey. Ca. 6. august.

mvh. Casper

Reply to
Casper