Hvor finder mening mand mon ..

et par stykker af de her 33 uF 16V 105 graders kondensatorer online uden de skal koste en bondegård. (rsonline.dk gider ikk sælge til mig):

De er 7mm høje, diameter på 4.5 mm og ben afstand på 2-2,5mm.

Reply to
mew2k

Mon ikke du kan finde dem her

Så gemmer de sig godt derinde. Den mindste 105graders jeg kan finde er 47uF ..

Reply to
mew2k

7uF

Hvis vi snakker med elektrolyter, jeg tror ikke det er af storre betydning hvis den er f.eks 1x st=F8rre, bare den har den samme voltage. Er det korrekt?

Mvh,

Dusan

Reply to
sukovic

Hej mew2k

Så find den her: Varenavn ELEKTROLYT RADIAL Varenummer 33uF 16V RAD

Jamen den er jo netop _ikke_ godkendt til 105 grader ..

Reply to
mew2k

Hej

Det havde jeg egentlig overset, sorry :)

Men så brug dem her

Varenummer: 33uF 63V RAD# ELEKTROLYT RADIAL 105gr

De vil ikke sælge til private, men hvis du opretter dig og betaler med kort så er der ingen problemer

brug SE nummer 11111 :-)

/ Jesper

Reply to
Jesper Pedersen

Kan man uden problem bare gå så højt op i volt, eller skal jeg ha' modstande foran?

Reply to
mew2k

Hej

Voltopgivelsen betyder intet så længe du bare bruger nogen som er opgivet til en højere spænding end den du skifter. Og du bruger dem bare som de er.