Hjælp til microcontroller board

Hej Alle i gruppen jeg kunne bruge et godt r=E5d ang=E5ende k=F8b af microcontroller board. Jeg p=E5t=E6nker at k=F8be et microcontroller board som jeg kan programmere i c/c++ og f=E5 noget grundl=E6ggende erfaring i at f=E5 det til at virker. Der m=E5 meget gerne v=E6re nogle udviklingsmuligheder i boardet og gerne lcd p=E5sat.Det skal helst v=E6re en l=F8sning der er lige til at bruge med software og hardware komplet. H=E5ber nogen kan give et godt r=E5d. venlig hilsen dennis

Reply to
dennisjunk

skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@g44g2000cwa.googlegroups.com... Hej Alle i gruppen jeg kunne bruge et godt råd angående køb af microcontroller board. Jeg påtænker at købe et microcontroller board som jeg kan programmere i c/c++ og få noget grundlæggende erfaring i at få det til at virker. Der må meget gerne være nogle udviklingsmuligheder i boardet og gerne lcd påsat.Det skal helst være en løsning der er lige til at bruge med software og hardware komplet. Håber nogen kan give et godt råd. venlig hilsen dennis

C værktøjer:

Jan Pedersen

[...]

kig på avr-mt-128 til 50 euro, uden compiler. C compiler som kan hentes på

Venlig hilsen

Viggo
Reply to
VIP

skrev i en meddelelse news: snipped-for-privacy@g44g2000cwa.googlegroups.com...

Hvis du har forbindelse til studerende på Århus ingeniørhøjskole eller selv kan komme i bogladen, kan du købe et STK500 kort til 350.- (orginalt AVR udviklingskort).

Benny

Reply to
Benny Højvælde

selv

Ligenu tager bogladen 395 kr for studerende. Kun studerende ved IHA kan købe til denne pris.

Reply to
Jan Pedersen

Tak for jeres hj=E6lp jeg overvejer at k=F8be dette

Men jeg er lidt i tvivl om hvilken microcontroller jeg skal v=E6lge...

Jeg har ligeledes s=F8gt efter et imbedded GSM modul med mulighed for at sende sms... Er der nogen der ligger inde med nogle erfaringer med implementering af disse. Og hvor man kan f=E5 fat p=E5 dem.

venlig hilsen dennis

Reply to
dennisjunk

Maplin UK har haft dem, og ELV's forretning Dyskerland, ikke p=E5 hjemmesiden.

Reply to
klaro